jueves, 28 de febrero de 2013

I a tu, qué t'endolça el dia?


A sisè ja estem més que inspirats! Ací teniu alguns poemes  per a endolçar-vos...


Al Carib me’n vull anar
des de ja fa dos grans anys,
per a poder nadar
i començar a jugar.

Allí jo vull comprar
coses per a regalar
a la meua mare
que sempre està cantant.

Al meu cosí Josep
li agrada banyar-se a la mar
i jugar amb el baló
de ratlles de molts colors.

Després a un restaurant
volem anar a dinar
i quan acabem
a nadar se’n anirem.
            Andrea Pardo i Mireia Quiñonero (6è A)

Pel matí
m’agradaria gitar-me al sofà,
però com que és dissabte
me’n vaig a comprar.

Per la vesprada
m’agradaria jugar
però com que tinc deures
he de treballar.

I a mi, el que m’endolça el dia
és anar a sopar a la Gran Via.

      Carmen Urios i Gema Ventura (6è A)


A mi el que m’alegra el dia
son les piruletes que ens dona Maria
També m’alegra el dia
escriure poesia.

M’alegren un muntó
els patis del cole
perquè jugue mogolló.

Els meus amics son els millors
i els més divertits.

        Pablo Fernández-Pacheco i Álvaro López

A mi m’alegren el dia els amics
perquè faig una festa per les nits.
Menjem xuxes a mogolló,
i després ballem a muntó.
Després torne a casa amb la meua familia
que m’espera al saló amb alegría.
Els conte el que he fet en el dia
i tot el que em succeia.
Va arribar la nit
i me’n vaig anar al llit.
Després d’una estona
em vaig des`pertar
perquè altra cosa alegre
volia somiar.

        Clara Ferrer, Patricia Lorenzo i Eva Martín


A mi m’endolça el dia una bona visita d’amics,
però tots han de ser xics.
En dona dolçor
i m’alegra el cor.

Després del col·legi  és el millor moment,
juguem una partideta al voleibol
i després altra al futbol,
al parc anem , finalment.

Amb la consola jugarem
i després nadarem.
        Pablo Aleixandre

No hay comentarios:

Publicar un comentario